יום שישי, 22 במאי 2009

הטיול שלפני הטיול

החופשה שלי התחילה נפלא בטיול ליקוט של 6 ימים.

כמו בעבר, את ההבדל והשינוי שחל בי במהלך הטיול אני מרגישה בצורה החזקה ביותר כשאני מגיעה הביתה. אני עדיין מתנועעת בקצב הטבע, רגועה ושלווה, ניהנת מכל רגע, החום לא מעיק יותר מידיי, כשאני מבצעת משהו זה נעשה בריכוז ובסבלנות.

יום אחרי הטיול: יצא שנשאלתי איך אגיע לנתב"ג – תשובתי שהיתה ברכבת, נענתה במשפט כגון: רכבת זה מעולה, רק שלא תהיה שביתה.
התגובה הזו של השואלת כל כך אופינית לי, אך היום פשוט שאלתי אותה בחזרה – למה שזה יקרה?
וכך באמת הרגשתי, מין פליאה כזו – למה שתהיה שביתה דווקא ביום שלישי?

חזרתי עם מין רוגע וביטחון, וכולי תיקווה שילווה אותי כמה שיותר,
ושאוכל לחזור למצב זה בקלות במקרה שיתערער.

זה היה טיול הלקטים החמישי שלי.
שמתי לב לעליה עיקבית בהנאה שלי מטיול לטיול.
ולא שלא היו לי קשיים בטיול הזה, אך נתתי להם הרבה פחות תשומת לב וחשיבות.

אני מרגישה שחלק מההרגשה הטובה במיוחד שחשתי בטיול הזה, נבעה מהעובדה שבמהלך הטיול כמעט שלא חשבתי על אוסטרליה, על העבודה.. היו לי הרבה רגעים שהלכתי לבד ואני לא זוכרת על מה חשבתי באותם רגעים, אך אני בטוחה שאלו לא היו ה"מחשבות המעגליות" (תסריטים למיניהם, כעסים עצמיים וכו') שמלוות אותי בדר"כ ולא מביאות אותי לשום מקום.
אלא היתה לי הרגשה של הנאה מהרגע. (קשה לי להסביר - זו פשוט הרגשה שונה).

אני שמחה ומאושרת שיצאתי לטיול,

הוא לא יכל להיות יותר טוב ממה שהיה!

תודה!

4 תגובות:

  1. ואו - טיול ליקוט של 6 ימים?? משוגעים לגמרי!!
    תרשמי אותי לטיול הבא! ביום שלישי צפויה סערת שלגים רצינית בתל-אביב .. נראה שאוסטרליה תצטרך להמתין לדפנאש מוד עוד הרבה זמן..

    השבמחק
  2. דפנה המילים שלך מרגשות אותי ואני חושבת על האומץ הגדול לצאת למסעות כאלה (בעיקר במרחב והזמן הדורש מפגש עם האני). גאה בך מאוד!

    השבמחק
  3. זה היה אחלה טיול שבעולם...
    ריחפתי קלות כל הטיול

    תודה על נוכחותך :-)

    השבמחק
  4. באמת צריך אומץ כדי לצאת מפה, מהעיר ולהסתמך על הטבע שיספק לך מחסה ואוכל. מאוד הייתי רוצה לצאת לאחד הטיולים האלו גם. אולי בסתיו, עכשיו ממש חם מדי.

    השבמחק