יום רביעי, 13 במאי 2009

היום האחרון בעבודה

כמובן שלא ממש עבדתי, סגרתי פינות אחרונות, שלחתי מיילים אחרונים.
ובעיקר פיניתי וניקיתי את הקיוביק, משהיא מהקבוצה שלי תכנס "לגור" בו עד שאחזור.
הוצאתי מהארונות 12שנים – הפלסטיק של כמה מהקלסרים התחיל להתפורר.

הרגשתי קצת אפתיות, אולי קצת עצבות, ומוזר לי שלא הרגשתי שימחה והתרגשות. קשה לי ללכת לאנשים להגיד שלום.
אני מרגישה חוסר נעימות, בעיקר כשאומרים לי שמקנאים בי - אני לא יודעת איך לענות על כך.

האמת שזה לא ממש היום האחרון, אבוא שוב ב 24/5, יומיים לפני הטיסה.
מחר היה אמור להיות היום האחרון אך בגלל הקדמת טיול הלקטים דחיתי אותו.
אז ביום ראשון בעוד שבועיים אבוא להפרד, להחזיר את האוטו
ו"לחגוג" בפרידה רישמית של חבריי ה staff ממני ומעובד נוסף שעבר קבוצה. נלך לאכול יחד צהריים ולהפרד.
אני יודעת שאצחק הרבה באותו יום, ויש סיכוי שגם אזיל דימעה.

ואם כבר אני כותבת – אז יש התקדמות בחזית האוסטרלית – יצרתי קשר עם ונסה ודייב –
המארחים הראשונים שלי. המקום שלהם נקרא: Lofty Meadows
אעבוד כ 4-6 שעות ביום בניקוש, שתילה, חיפוי הקרקע, טיפול בבוסתן שיש להם.
נראה לי שזו לא ממש חווה - כלומר הם לא מתפרנסים מזה.
אני מקווה שיהיה לי נחמד שם, ואם לא אמשיך הלאה.

2 תגובות:

  1. יש!! עדכון לבלוג של דפנא
    את לוקחת מצלמה נכון?
    ומתורגלת בהעלאת תמונות?
    נשיקות ולהתראות מחר!

    השבמחק
  2. החבר מההר! - ואו אני כבר מחכה לקרוא את תגובותיך כשאהיה בנכר

    בטח שלוקחת מצלמה,
    תירגול העלאת התמונות יתרחש בזמן אמת.

    השבמחק