יום ראשון, 14 ביוני 2009


מחר (יום שני) אני עוזבת את וונסה ודייב, חוזרת ליום אחד לבריסבן,
וביום שלישי נוסעת לחווה אחרת, צפונית לבריסבן במרחק של כ 3.5 שעות נסיעה.

היו לי שבועיים נפלאים אצלם, הם נתנו לי להרגיש כמו חלק מהמשפחה, הזמינו אותי להצטרף אליהם כשהם יצאו אח"צ או בסופי שבוע,
כך יצא שהייתי ב"פסטיבל" מקומי, במסיבת תחפושות אצל חברים, בחזרות של הלהקה של דייב, בהצגה של כיתה ח' ו ט' בבית ספר שהם עובדים בו (אלו היו שבועים עמוסים מבחינתם כיוון שהם הכינו בין השאר את המופע),
היום כנראה אסע אתם ל samford שם שהיי מופיעה יחד עם חברי כיתתה (מנגנת בויולה).
ויצא לי להכיר ולחוות את החיים כאן.
אני שמחה מאוד שזו היתה החוויה הראשונה שלי מה wwoofing ומאחלת לי עוד חוויות לפחות טובות כמו זו!

במקום הבא אתנדב אצל אן-מרי וג'ו שמתגוררים בחווה שמהווה בית מחסה לחיות בר, וכרגע יש שם כ 15 גורי קנגרו וולבי שהם מטפלים בהם.
דיברתי עם אן-מרי והיא נשמעת נחמדה מאוד. היא תבוא לקחת אותי מתחנת האוטובוס בעיר Gympie שמרוחקת כ 17 ק"מ מהחווה. תלוי בשעה שאגיע, אולי היא תבוא עם שני גורי וולבי שהיא צריכה להאכיל כל 4 שעות.

בכל אופן היא ציינה שאין אצלם קליטה של טלפון סלולרי, ושאין גישה לאינטרנט.
אהיה שם לפחות שבוע, אך יתתכן שאף חודש - במידה ויהיה לי נחמד איתם.
לכן ייתכן שהפוסט הבא יהיה עוד זמן רב (אלא אם כן יש להם wierless)
אז אל תדאגו לי - אדווח ברגע שאוכל.


אוהבת ומתגעגעת,
דפנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה